1.      Hvorfor får jeg ingen ordrebekræftigelses-email?

Du skal tjekke din spam mappe.


2.      Skal jeg være registret hos U’LAS for at handle online?

Ja. Vi videregiver ikke oplysninger om vores kunder til nogen andre.

Hvis du ikke ønsker at registrere dig, så send mig en email om den vare du er interesseret i, men læs først INFORMATIONS punktet ’Forsendelser og returneringer’, så du kender betingelserne.


3.     Hvordan handler jeg, når jeg først er registreret?

Når du har fundet en vare du ønsker at købe, så klik på ’Føj til kurv’, og du lander i ’Indkøbskurv’.

Her kan du foretage dig følgende 3 ting:

3a. Du kan fjerne en vare fra kurven, ved at markere feltet ’Fjern’ til venstre for varen og herefter klikke på ’Opdater kurv’.

3b. Du kan fortsætte med at handle ved at klikke på ’Fortsæt indkøb’.

3c. Du kan starte forløbet omkring ’Check ud’ ved at klikke på ’Gå til kassen’.

4.     Hvordan kommer jeg igennem forløbet ’Check ud’?

1. skærm i ’Check ud’ er ’ Modtageradresse’.

Her kan du tilføje en ny modtageradresse, eller du kan klikke på ’Dette er min modtageradresse’.

2. skærm i ’Check ud’ er ’Faktureringsadresse’.

Her kan du tilføje en ny Faktureringsadresse, eller du kan klikke på ’Dette er min faktureringsadresse’.

3. skærm i ’Check ud’ er ’Forsendelsesmetode’.

Her skal du klikke på cirklen foran ’Post Danmark’ og derefter klikke på ’Næste’.

4. skærm i ’Check ud’ er ’Betalingsmetode’.

Her skal du klikke på cirklen foran ’Bank overførsel’ og derefter klikke på ’Næste’.

5. skærm i ’Check ud’ er ’Betalingsinformation’.

Her skal du klikke på ’Næste’, efter du har gennemlæst informationen, så du ved hvad du skal foretage dig inden vi afsender varen til dig.

6. skærm i ’Check ud’ er ’Ordrebekræftigelse’.

Kontroller at det er den ønskede vare du er ved at købe, hvorefter du skal klikke på ’Bekræft’.

Varen vil nu ikke længere være synlig på hjemmesiden.